niedziela, 21 lutego 2016

UWAGA!!!

Pewnie zauwżyłaś/eś, że nie ma nic prócz jednej miniaturki. Otóż, nie miałam weny na ciągnięcie tamtej historii. Postacie były tylko powierzchownie stworzone, nie dopracowałam tematyki. Zaczynałam wątki i ich nie kończyłam. Stwierdziłam, że nie ma sensu pisać dalej takiego czegoś. Mam zamiar stworzyć coś nowego, ale najpierw chce dopracować szczegóły i takie tam. Jeśli coś się pojawi to Cię poinformuję tylko zostaw jakieś dane kontaktowe ( bosz, jak to brzmi ) w komentarzu. W razie pytań można pisać na mojego maila 339wik8@gmail.com


Serdecznie zapraszam na dwa pozostałe blogi. Linki są w moim opisie.


Pozdrawiam RosalieIris

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Z Tobą to będę pewnie wszystko uzgadniać 😉😂

      Usuń
  2. Napisz, jeśli możesz na blogu ^^ http://opowiadaniaoptymistki.blogspot.com/ ( możesz tak przy okazji przeczytać, a rusz Ci się spodoba ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli możesz napisz na melia:
    nowa.gryfonka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń